Lagi..Lagi Dan Lagi

Lagi..Lagi Dan Lagi

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 LAGI..LAGI DAN LAGI ||Kanan sikit..kiri sikit,,lagi..lagi..lagi..eh berap...
Naik Turun

Naik Turun

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 NAIK TURUN || ''Kecik..besar..kecik besar je aku tengok budak ni...
Terima

Terima

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 TERIMA .. Anak itik terkedek-kedek Pulang petang masuk reban Amboi ser...
Daya Tarikan

Daya Tarikan

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 DAYA TARIKAN || Cukup sempurna Allah ciptakan alam ini dan seluruh isin...
Neuron Pun Berhubung

Neuron Pun Berhubung

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 NEURON PUN BERHUBUNG || Alhamdulillah.Bagi sekolah yang cuti hujung ming...
Duit..Duit..Duit

Duit..Duit..Duit

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 DUIT..DUIT..DUIT || Sebut duit semua orang tahu dan kenal duit..budak-bu...
Keputusan

Keputusan

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 KEPUTUSAN Membuat keputusan..memberi keputusan..meminta keputusan..KEPU...
Keinginan Itu..

Keinginan Itu..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 KEINGINAN ITU .. Ada waktu membuatkan seseorang tidak menjadi diri sendi...
Kata Abah..

Kata Abah..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 KATA ABAH || "Burung Merbok..Burung Terkukur..ada banyak kat pokok-p...
Sewajarnya Kita

Sewajarnya Kita

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 Buah dadu dilambung tinggi Bilangan enam itu yang dinanti-nanti Wahai w...
Dalam Waktu Sama

Dalam Waktu Sama

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 DALAM WAKTU SAMA || Ibaratnya sudah jatuh ditimpa tangga...pepatah ini b...
Berdesup

Berdesup

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 BERDESUP || Bila sebut sahaja berdesup boleh bayangkan tak kelajuannya.....
Jangan Kacau Buku Orang

Jangan Kacau Buku Orang

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 JANGAN KACAU BUKU ORANG | | Menginjak dewasa rasanya semua daripada kita ...
Hujung-hujung..

Hujung-hujung..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 HUJUNG-HUJUNG || Panjang umur tinggal sebulan lebih sahaja  lagi kita ak...
Bila Semuanya Nak....

Bila Semuanya Nak....

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  Assalammualaikum 💖 BILA SEMUANYA NAK ... Kaya..usaha gigih siang malam,keluar subuh pulang...
Back To Top